Oglądanie zablokowanych zdjęć na Facebooku

Z pewnością nie trafiliście na tego bloga przypadkowo, prawda? Wiele osób jest zainteresowanych zobaczeniem zablokowanych zdjęć na FB. Domyślam się, że są to głównie zdjęcia pięknych dziewczyn lub po prostu zwykła ciekawość jakie ma zdjęcia dana osoba ;) 

Pewnego dnia i ja chciałem zobaczyć zdjęcia pewnej damy :) ale "no kurde wszystkie zdjęcia zablokowane?" Zaczęła się analiza kodu URL i paru innych danych i nagle BACH! patrzę a sprawa jest banalnie prosta!

Pierwsze co opiszę to odblokowanie( zobaczenie) zdjęcia profilowego. No więc przejdźmy wreszcie do rzeczy! Opisze wszystko w punktach aby było zrozumiałe.

Krok 1 - Najeżdżamy kursorem myszy na zdjęcie i naciskamy "Kopiuj adres URL grafiki"( jak na screenie)

Krok 2 - Wklejamy skopiowany kod do przeglądarki

Krok 3 - Usuwamy zmienne c i s ( zaznaczone na screenie na czewono/niebiesko)


Krok 4 - Naciskamy Enter i gotowe! :) 


Niestety odblokowanie reszty zablokowanych zdjęć nie było już takie proste. 
Siedziałem nad tym wiele godzin. Udało się lecz dla zwykłego użytkownika FB byłoby to zbyt skomplikowane więc zrobiłem to w formie programu. Link do pobrania znajduje się poniżej. Miłego podglądania!




Czy ten program działa?
2953 Głosów na TAK
16 Głosów na NIE


Comments:

Paweł said...
Dzięki, działa tak jak w opisie xDDD
Monikaaa said...
Świetna sprawa. Metoda działa, polecam :)
Marcia said...
W końcu znalazłam sposób na te prywatne profilki :D
Dzieki kolego za ten sposób.
Matylda said...
to działa czy to jakaś ściema?
wafel said...
Działa tak jak trzeba, oby działało jak najdłużej
karolinnka said...
mi nie działa bo w ogóle nie mogę ściągnąć :(
bardzo tego potrzebuję i proszę o wysłanie na maila karo.linda96@amorki.pl
Hewnio said...
hahaha dobry bajer, widzę że wszystko ludzie potrafią obejść a FB i tak jest bezradny w swoich zabezpieczeniach :D
Tak trzymać.
Werka said...
Miałam problem z pobraniem ale już wszystko ogarnełam :D :D
robercik88 said...
Dzieki, to dziala ;)
Angellaaa said...
Dzięki wielkie, działa świetnie, jeszcze raz dzięki
Mateusz3344 said...
no dzięki ziomek, w końcu moge podgladac galerie nieznjaomych lasek ":D
Zoffia said...
Dziękuję :***
Karo said...
Świetna sprawa z tym programem :))))
Teddde39 said...
działa, polecam :)
Luciaaaa said...
Właśnie tego szukałam :D
Marcin said...
jeszcze to działa????????
tomson0999 said...
Działa xD
skorionex2 said...
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL działa :D
Steraaas said...
hahaha 
Mike47 said...
nie wiem jak to możliwe ale pobrałem i działa :)

Jackass said...
Dzięki, polecam ;)
Nataliii said...
polecam :)
Lukas said...
to odmieniło moje życie xD
robson said...
działa jak w opisie
waldemar said...
Działa :)
karolina said...
jestem pod wrażeniem, że takie coś istnieje, byłam pewna, ze to ściema ale jednak działa :DDD
Hewnio said...
działa, tak trzymać :D

Post a Comment


Tagi:
kto oglądał mój profil na facebooku, jak za darmo obejrzeć zablokowane zdjęcia na facebooku, jak za darmo zobaczyć zablokowane zdjęcia na facebooku, jak zobaczyć ukryty profil na facebooku, zablokowane+galerie+facebook, kto oglądał mój profil na fb, metoda na zablokowane galerie na facebooku, jak oglądać zdjęcia na facebooku nieznajomych, jak zobaczyć ukryte zdjęcia na facebooku, jak zobaczyć zablokowane zdjęcia na fb, oglądanie zablokowanych zdjęć na fb, jak zobaczyć ukryte galerie na facebooku, jak w facebooku zobaczyć ukryte zdjęcia, jak zobaczyć kto oglądał twój profil na facebooku, jak zobaczyć kto oglądał mój profil na facebooku, jak zobaczyć zdjęcia na facebooku nie będąc znajomym, viewing private facebook photos, how to see private photos on facebook, view private pics on facebook, how to view private facebook photos, how to view private facebook pictures, viewing private pictures on facebook 2013, see blocked facebook profile, view private pics facebook, how can i see photos on a private facebook, view private facebook account, how do you view a private facebook profile, how to see private pictures on facebook, how can i view a private facebook profile 2013, view private facebook pics, how do you view private profiles on facebook, how do i see private photos on facebook, how can you view a private facebook profile, check private facebook profile, find private facebook photos, view private facebook pictures 2013, facebook profile viever, access facebook pictures private, facebook private pictures viewer, i want to view a private facebook profile, view private photos facebook timeline, jak oglądać zdjęcia na facebooku nieznajomych, jak zobaczyć zdjęcia na facebooku nie będąc znajomym, jak zobaczyć ukryty profil na facebooku, czy+idzie+podgladac+zablokowane+galerie+na+fb, facebook ogladanie ukrytych zdjec, facebook+jak+zobaczyc+zdjecia+nieznajomych, jak oglądać zdjęcia nieznajomych na facebooku, jak+zobaczyć+zablokowany+profil+na+facebooku+nie+będąc+znajomym, mozna zobaczyc zablokowane zdjecia na fb, oglądanie ukrytych zdjęć na facebooku, jak przegladac ukryty profile na facebooku, jak przegladac ukryty profil na facebooku,jak odkryć ukryte zdjęcia facebook